2019. nov. 15.

5.hét avagy ...

Képre vagy ide kattintva eléred a 100 szavast amit emlegetek

Az eheti feladatot eredetileg 2012. szeptember 10-én kellett megírni, a feladat abból állt, hogy a "Fellált és kiment" mondatott kellett pontosan 100 szavasra bővíteni, egyetlen egy mondat lehetett az egész csak, és rendkívül erős életérzést vártak el töle. Az enyém ilyenre sikeredett:

Felállt és szaggatott bugyogóját próbálta felrángatni magára, amit méltósága utolsó darabjának tekinthetett, hisz sosem volt hajlandó bármilyen szakadt ruháját a kukámba dobni, vagy elfogadni cserébe az asszony egyik használatlanát, mintha azt akarná közölni, hogy minél kevesebb köze legyen hozzám, ha már büszkesége, komplexusai nem engedik, hogy kitudodjon mit teszek én vele, ha a munkája arra kényszeríti, hogy konzultáljon velem; mindig több időt kér a drága, a főnökeitől, mióta rendesen leüvöltötték a fejét az első alkalommal mikor kisírt szemmel fordult hozzájuk miattam; olyan gyönyörű volt aznap és ellenállhatatlan, ahogy azóta mindig mikor alattam vergődik, a gondolatra is felizgultam, de már kiment.

Az eredeti 100 szavas játék eredményét itt találod, ha érdekel.

Képzeljétek aki az ötletet adta az egész írás gyakorláshoz, kedvet kapott miattam a 100 szavasokhoz, nagyon jól ír, így érdemes átnézni hozzá ha szeretnél másik verziót is látni ezekre a feladatokra amikkel gyakorlok egy ember tollából végig vezetve: Wendy második százszavasa amit én nem irtam meg vers tudás hiányában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése