2019. okt. 18.

1. hét


Képre vagy ide kattintva eléred a 100 szavast amit emlegetek

Az első és eheti 100 szavas még 2012. februárjából származik, a feladat az volt, hogy egy élőlény átváltozását írják le a versenyzők, nos én arra írtam ezt (bármilyen véleményt szivesen fogadok):

A kocsinak dőlve vártam, hogy Péter végezzen a locsolhatnékjával.
Meleg nap volt. Tudtam, a szürke autóban légkondi nélkül rosszabb. Egy sárga napraforgómező mellett, úgy éreztem nagyon szexin dőlök neki a kocsinak, hajamat fújta a kocsik menetszele. Általában az arcomba. Alkarjaimmal simultam a kocsi motorháztetőjéhez. Büszkeségem nem hagyott más kevésbé kihívó pózt számomra.
Az eget figyeltem, hogy idealizált legyen az egész. Két perc után már untam és a vállaim is kezdtek beállni. A napraforgók felé néztem amerre ment, Peti meztelen fenekét tartotta felém, ami nőietlen káromkodásomra elfordult tőlem és nevetett.
– A retkes… – szertefoszlott a tökéletesség, elrontotta az egészet, visszaváltoztam, tökéletlenül káromkodtam.

Az eredeti 100 szavas játék eredményét itt találod, ha érdekel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése