2019. okt. 25.

2. hét avagy világvége és Klári unokái

Képre vagy ide kattintva eléred a 100 szavast amit emlegetek



Örömmel jelentem /főleg magamnak/, hogy még tartom a heti egyet, kész vagyok a 2012. június 29-én kiadott feladattal. Egy sci-fi vagy fantasy világvégéről kellett szólnia, nos az enyém ilyen lett (bármilyen véleményt szivesen fogadok):

– Hallottam Kláritól, hogy az unokái kibérelik az egyik Budai kastélyt holnapra. Ha engem kérdezel, most is csak valami varázshasználó terjesztgeti a rémhíreket, mert unatkozik, de én nem most jöttem le a falvédőről. Fiatallánykoromban bezzeg nem voltak ilyen évenkénti világvégék, akkor még háborúzhattak – Klári szomszédja megrázta a fejét, beszélt tovább nem aggódott a rémvilágvége híre miatt.
A város Budai felén az unokái a világvége buli utolsó simításain dolgoztak. Sára intézte a zenét, mivel egy varázshasználó sem vállalt aznapra semmit, így hibrid technika bérlése miatt telefonálgatott, nem aggódott.
Hangvesztésig üvöltöttek másnap, míg véget nem ért a világ. A varázshasználók megunták a világot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése