2019. nov. 1.

3.hét avagy elcsúsztam, de elolvastam egy könyvet

Képre vagy ide kattintva eléred a 100 szavast amit emlegetek



Ezen a héten belebuzultam egy könyvbe. Régen volt ilyen, sajnos egyre kevesebb könyv köt le annyira, hogy végig olvassam, vagy csak ha olvasom és lekéne rakni valamiért (alvás, evés, óra) nem tudom hol hagyjam abba. Nagyon jó érzés volt és el is csúsztam miatta pár napot, de megírtam. Banksy egyáltalán nem hivatalos önéletrajza volt az emlegetett könyv, ami amúgy inspirált is.
Az eheti feladatot eredetileg 2012. augusztus 13-án kellett egy ember külsejéről írni E/3-ban, nos az enyém ilyen lett (vélemények jöhetnek bár ez inkább nekem jelent valamit):

Egyetlen kép a street art meghatározó, de azóta is sikeresen ismeretlen művészéről:
Bőzsebes nadrág, festékes pöttyös bakancs és fekete kapucnis felső. Ennyi látszik az alakból elsőre. Jobban megnézve észre vehető a lámpa fényében az orra, a kis fehér sziget a kapucni homályán úszik. Keze festékes kannán a mozdulat közepén, dinamikus folytatás várható, a fekete festékkel maszatos hosszú ujjaktól. Lába stabilan tartja a bőruházat által rejtve maradt testét. Stenciljét másik kezével a falon tartja.
Az arca láthatatlan, felismerhetnénk és láthatnánk, ha a fényfelé fordulna. Amit eddig se ezen a képen, se máshol nem tett meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése